بدون شرح
فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست....
اما حیف این تازه اول یک زندگیست ......
زندگی چیزیست شبیه یک حباب .......
عشق آبادیه زیبایی در سراب...........
فاصله با آرزوهای ما چه کرد...........
کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد!!!!؟؟؟؟
+ نوشته شده در شنبه ششم تیر ۱۳۸۸ ساعت 13:34 توسط غزال
|